dimecres, 9 de gener del 2019

Debat sobre Valors i República, a l’Observatori Guinardó-Can Baró en defensa dels Serveis Públics i dels Drets Socials

El passat dilluns 17 de desembre vaig intervenir en un debat sobre Valors republicans organitzat pels amics de l’Observatori Guinardó-Can Baró en defensa dels Serveis Públics i dels Drets Socials. Ho vaig fer junt a na Mar Vallecillos ( periodista de La Directa i escriptora). El presentador de l’acte fou Leopold Magrinyà, que és un dels animadors de l’Observatori del del Guinardó. Aprofito aquest post per animar-vos a fer una passejada pel seu interessant blog, on recullen la important tasca de reflexió, debat i acció que proposen aquests amics.
Com es pot apreciar en el vídeo, vaig arribar 26 minuts després de que comencés l’acte per culpa del tràfic ( i de la meva imprevisió!) i llavors no vaig poder escoltar la intervenció prèvia de la Mar Vallecillos. Ara que he pogut escoltar-la he de dir que m’ha agradat molt i que hi coincideixo en moltes coses, així com el debat que va suscitar. 
De la meva intervenció que comença al minut 27, el millor de tot, en sembla que foren les intervencions que va suscitar en el transcurs del debat posterior.
Aquí us deixo el vídeo:


Com deien els sans-culottes i les membres del sector de la Muntanya del Convenció Nacional, 

Salut et fraternité

Joan Tafalla

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada