dissabte, 13 de maig del 2023

Silencis eloqüents

 


El silenci de la majoria dels meus amics i coneguts al facebook, i a d'altres espais, sobre l'acord entre sindicats i patronal em sembla tristament eloqüent.
A mi, l'acord em sembla un greu atemptat al poder adquisitiu de la classe obrera. També em sembla un acord que només serveix per a garantir la pau social en la fase actual de revolució passiva. Una pau social que pagarem car amb la consolidació del règim borbònic.
La majoria de l'esquerra a l'esquerra del PSOE ha adoptat la revolució passiva com a política i no pensa treure els peus del plat. I calla o bé aplaudeix. Presenta la derrota com una victòria. Per aquest motiu no puc recolzar aquest excès de "sentit comú" i aquesta absència de "bon sentit" de classe i republicà.
Imagino que alguns calleu per que esteu d'acord amb aquest acord. Em costa entendre què us passa, companys.
Potser d'altres callem per que els qui ens oposem a aquests tipus d'acord, som tant minoritaris que des de fa dècades no hem sabut re-construir un sindicalisme de classe, de masses,democràtic, unitari, e independent de la patronal i de l'estat.
La fase de la lluita de classes que travessem mereix ser analitzada, no creieu?
 
Joan Tafalla
Sabadell , 13 de maig de 2023



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada